0 продукт

Доставка, плащане и рекламации

Доставка

Поръчките изпращаме с куриери: Спиди, Еконт Експрес, Интерлогистика и др.
Доставката е за сметка на клиента
Обработките на поръчките се извършва в първия възможен момент.
Заявки направени след 14:00 часа се обработват на следващия работен ден.
Служител на фирмата се свързва с вас за потвърждение и уточнение на заявката. Уточнява се адреса за доставка и данните за фактура ако е необходимо.
Можете да позвъните и вие или да ни пишете чрез вградената в сайта форма за контакти или на e-mail: office@relpol.bg.
Ако стоката е на склад  се изпраща с куриер същия ден или най-късно на следващия работен ред, без събота и неделя. Ако стоката е с доставка се уговарят допълнителни детайли.

Плащане

Цената на доставката не е включена в цената на продуктите.
Фирмата не приема плащания в брой.
Плащане по банков път се извършват на следната банкова сметка:
ПИБ АД,  BIC: FINVBGSF, IBAN: BG38FINV91501016804561, Релпол България ЕООД.
Моля в основание пишете номера на проформата, офертата или фактурата, напр. SO20.0396. Куриера за доставка може да е всеки избран от клиента.
Чрез пощенски паричен превод (ППП) - доставката се извършва само от Спиди АД и се плаща при  получаване на стоката на куриера.

В случай на плашане с пощенски паричен превод ППП,  не издаваме касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод (както и банков превод). Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са  Спиди АД.

Връщане и рекламации

Връщане на поръчки не се приема в следните случаи:
- Продукти, които са били използвани преди искането да се върнат.
- Продукти в лошо състояние и/или нетърговски вид.
- Продукти, които не са доставени или продадени от Релпол България ЕООД.
- Продукти, които са доставени повече от 14 (четиринадесет) работни дни преди датата на искането да бъдат върнати.
В случаите, когато Клиента иска връщане на поръчката, заявявайки, че същата има дефект или при рекламация по време на гаранционния срок е необходимо фирмата ни да потвърди дефекта след оглед и техническа проверка, транспортните разходи в този случай са за сметка на фирмата ни до размера платен при доставката.
Рекламации по време на гаранционен срок се приемат само при цитиране на фактура за покупко-продажба, дата на продажба, име на купувача).
Гаранцията не включва повреди получени в резултат на неправилна употреба, складиране, поддръжка или случайни счупвания след продажбата, както и механични повреди.
При потвърдени дефекти Релпол България ще подмени целия продукт или ще възстанови на Клиента цялата сума платена за продукта обект на рекламация в 14 дневен срок след извършването на рекламацията.


Можете да сравнявате максимум 4 продукта.